2013. szeptember 21., szombat

Jobb sorsa érdemes autók

 A héten egyik haverommal elmentünk, a Városligetbe fotózni. Elsétáltunk a Novus Művészeti Iskolák udvara előtt és feltűnt, hogy bent áll néhány autó. Haveromat nem érdeklik az autók, én meg autóbuzi lévén nem bírtam ki, hogy ne nézzem meg őket közelebbről.
 Később odajött hozzánk egy kedves idős néni, aki elmondta, hogy a Bogár és a Lada eladó. Kérdezte, hogy szerintem mennyit ér a Bogár, 500.000-ret? Ezen elmosolyodtam és mondtam, hogy ez egy "kicsit" sok lenne érte. Aztán hozzátette, hogy ő nem ért az autókhoz.




Ez az első generációs Scirocco 10 éve áll itt... Nem értem, hogy lehet egy kocsit csak úgy ott hagyni valahol, főleg egy ilyet.



Mindegyik autón volt patina bőven.
Nem hinném, hogy bárki is el akarná vinni ilyen állapotban.





A monoklis, csipás szemű Bogár. A néni szerint, a fényezés nem olyan rossz, csak ráférne egy mosás. Erre inkább nem mondtam semmit.

 

Egy-két apró hibát leszámítva, egész jó állapotban van.