2013. október 9., szerda

A hármashatárhegyi szörny

Tegnap a Hármashatárhegyen jártam, ahol rábukkantam egy óriási terepjáróra.

A Transporter valószínűleg napi használatban van. Elég szép az a kormány.
Úgy tudom, hogy eredetileg ezeket a W123-asokat mentőautónak szánták.
192 cm magas vagyok, de még mellettem is hatalmasnak tűnik.
Egyszer csak arra lettem figyelmes félszemmel, hogy valaki vigyorogva néz rám: a boldog és büszke tulaj volt az. Elmondta, hogy a karosszéria az egy Dodge, az alváz, a hajtáslánc, pedig egy Gaz 67-esé. Az autó még nincs teljesen kész, ugyanis motor és váltó még nincs benne. Ezeket leszámítva egy kisebb takarítás ráférne, esztétikailag szerintem úgy jó, ahogy van. Nem értem azokat az embereket, akik telekjárókat vesznek, mikor lehetne egy ilyenjük is. Persze nem egyszerű összehozni egy ilyen, igazi terepjárót, de mindent lehet, csak akarni kell. Kívánom a tulajnak, hogy mihamarabb elkészüljön ez a szörny. Biztos, hogy sok örömet fog okozni.